| kod produktu: | 51.AEB.997 |
|---|---|
| producent: | BOSCH |
| kod producenta: | KING |
| numer homologacji: | E13-67R-010157 |
| kod produktu: | 51.AEB.997 |
|---|---|
| producent: | BOSCH |
| kod producenta: | KING |
| numer homologacji: | E13-67R-010157 |
| kod produktu: | 51.AEB.997 |
|---|---|
| producent: | BOSCH |
| kod producenta: | KING |
| numer homologacji: | E13-67R-010157 |
| kod produktu: | 51.AEB.997 |
|---|---|
| producent: | BOSCH |
| kod producenta: | KING |
| numer homologacji: | E13-67R-010157 |
| kod produktu: | 51.AEB.997 |
|---|---|
| producent: | BOSCH |
| kod producenta: | KING |
| numer homologacji: | E13-67R-010157 |
| kod produktu: | 51.AEB.997 |
|---|---|
| producent: | BOSCH |
| kod producenta: | KING |
| numer homologacji: | E13-67R-010157 |
| kod produktu: | 51.AEB.997 |
|---|---|
| producent: | BOSCH |
| kod producenta: | KING |
| numer homologacji: | E13-67R-010157 |
| kod produktu: | 51.AEB.997 |
|---|---|
| producent: | BOSCH |
| kod producenta: | KING |
| numer homologacji: | E13-67R-010157 |
| kod produktu: | 51.AEB.997 |
|---|---|
| producent: | BOSCH |
| kod producenta: | KING |
| numer homologacji: | E13-67R-010157 |
| kod produktu: | 51.AEB.997 |
|---|---|
| producent: | BOSCH |
| kod producenta: | KING |
| numer homologacji: | E13-67R-010157 |
| kod produktu: | 51.AEB.997 |
|---|---|
| producent: | BOSCH |
| kod producenta: | KING |
| numer homologacji: | E13-67R-010157 |
| kod produktu: | 51.AEB.997 |
|---|---|
| producent: | BOSCH |
| kod producenta: | KING |
| numer homologacji: | E13-67R-010157 |
Świece zapłonowe stanowią jeden z elementów układów zapłonowych, których sprawność jest bardzo ważna, szczególnie w silnikach dostosowanych do zasilania LPG.
Nagaz24.pl oferuje Świece zapłonowe, które znajdują zastosowanie w silnikach o zapłonie iskrowym stosowanych w samochodach oraz wózkach widłowych.
W ofercie nagaz24.pl znajdują się Świece zapłonowe Brisk Silver, których konstrukcja (kształty poszczególnych elementów składowych) i zastosowane w ich budowie materiały są dobrane specjalnie pod kątem użytkowania w silnikach zasilanych paliwami gazowymi (LPG i CNG).
W gazowych jednostkach napędowych zapłon mieszanki paliwowo-powietrznej (gazowo-powietrznej) jest utrudniony ze względu na większą (w porównaniu z mieszanką benzynowo-powietrzną) jej rezystancję. Zjonizowanie i wywołanie przeskoku iskry w mieszance gazowo-powietrznej wymaga znacznie większego napięcia niż w mieszance benzynowo-powietrrznej. Można je jednak skutecznie ograniczyć właśnie poprzez stosowanie świec zapłonowych dedykowanych (poprzez odpowiednią konstrukcję i zastosowane materiały) do silników zasilanych LPG.