| kod produktu: | 55.HAN.956 |
|---|---|
| producent: | Nagaz |
| kod producenta: | NGK97999 |
| numer homologacji: | E8-67R-010213 |
| kod produktu: | 55.HAN.956 |
|---|---|
| producent: | Nagaz |
| kod producenta: | NGK97999 |
| numer homologacji: | E8-67R-010213 |
| kod produktu: | 55.HAN.956 |
|---|---|
| producent: | Nagaz |
| kod producenta: | NGK97999 |
| numer homologacji: | E8-67R-010213 |
| kod produktu: | 55.HAN.956 |
|---|---|
| producent: | Nagaz |
| kod producenta: | NGK97999 |
| numer homologacji: | E8-67R-010213 |
| kod produktu: | 55.HAN.956 |
|---|---|
| producent: | Nagaz |
| kod producenta: | NGK97999 |
| numer homologacji: | E8-67R-010213 |
| kod produktu: | 55.HAN.956 |
|---|---|
| producent: | CARDEN |
| kod producenta: | NGK97999 |
| numer homologacji: | E8-67R-010213 |
| kod produktu: | 55.HAN.956 |
|---|---|
| producent: | CARDEN |
| kod producenta: | NGK97999 |
| numer homologacji: | E8-67R-010213 |
| kod produktu: | 55.HAN.956 |
|---|---|
| producent: | CARDEN |
| kod producenta: | NGK97999 |
| numer homologacji: | E8-67R-010213 |
| kod produktu: | 55.HAN.956 |
|---|---|
| producent: | CARDEN |
| kod producenta: | NGK97999 |
| numer homologacji: | E8-67R-010213 |
| kod produktu: | 55.HAN.956 |
|---|---|
| producent: | CARDEN |
| kod producenta: | NGK97999 |
| numer homologacji: | E8-67R-010213 |
| kod produktu: | 55.HAN.956 |
|---|---|
| producent: | CARDEN |
| kod producenta: | NGK97999 |
| numer homologacji: | E8-67R-010213 |
| kod produktu: | 55.HAN.956 |
|---|---|
| producent: | Nagaz |
| kod producenta: | NGK97999 |
| numer homologacji: | E8-67R-010213 |
Zabezpieczenia antystrzałowe oferowane przez sklep internetowy nagaz24.pl są elementami samochodowych instalacji gazowych starszych generacji (Instalacji podciśnieniowych Z elektroniką) zastosowanych w samochodach z wtryskiem benzyny.
Zabezpieczają one przed uszkodzeniem układy dolotowe, układy pomiarowe powietrza (przepływomierze) i obudowy filtrów powietrza niektórych silników, które dostosowano do zasilania LPG za pomocą Instalacji podciśnieniowych.
Niebezpieczne zjawisko powrotu płomienia występujące w niektórych silnikach wyposażonych w Instalacje podciśnieniowe to niekontrolowane zapalenie się mieszanki gazowo-powietrznej w kolektorze dolotowym, którego cała objętość jest nią wypełniona. Wynika to ze sposobu zasilania silników starszej generacji i miejsca podawania LPG w fazie lotnej. Odbywa się to na początku układu dolotowego za pomocą Miksera.
Ochronę układu dolotowego (odbudowy filtra i kolektora dolotowego) oraz przepływomierza przed zjawiskiem powrotu płomienia realizuje się za pomocą Zabezpieczeń antystrzałowych.
Mogą to być: