| Typ filtra: | z wymiennym wkładem |
|---|---|
| Model filtra: | FSU |
| Wkład: | poliester |
| Wejście: | 12 mm |
| Wyjście: | 12 mm |
| Obudowa: | tworzywo |
| Sposób montażu: | na przewodzie |
| Rodzaj części: | oryginał |
| kod produktu: | 32.LOV.355 |
|---|---|
| producent: | LOVATO |
| kategoria: | Elektronika i czujniki LOVATO |
| kod producenta: | 620200355 |
| numer homologacji: | E13 67R-010284 |
Cena za 1 szt.
Odstojnikowy filtr fazy lotnej LPG LOVATO FSU P-T MAP rotor D12 z podciśnieniem – filtr fazy lotnej LPG FSU P-T MAP rotor D12 marki LOVATO należącej do włoskiej Grupy Landi Renzo zintegrowany z czujnikiem ciśnienia i temperatury gazu oraz ciśnienia w układzie dolotowym silnika.
Odstojnikowy filtr fazy lotnej LPG LOVATO FSU P-T MAP rotor D12 z podciśnieniem – filtr fazy lotnej LPG FSU P-T MAP rotor D12 marki LOVATO należącej do włoskiej Grupy Landi Renzo zintegrowany z czujnikiem ciśnienia i temperatury gazu oraz ciśnienia w układzie dolotowym silnika. Znajduje zastosowanie w samochodowych instalacjach gazowych IV generacji (sekwencyjnych wtryskach gazu w fazie lotnej), pełniąc rolę elementu separującego zanieczyszczenia z fazy lotnej LPG chroniąc listwę wtryskiwaczy gazowych oraz będąc elementem, którego sygnał (będący funkcją ciśnienia i temperatury gazu oraz ciśnienia w układzie dolotowym) służy do wyznaczania dawki paliwa gazowego, niezbędnej do zaspokojenia zapotrzebowania silnika na paliwo w konkretnych warunkach jego pracy. Sygnał ciśnienia służy także do przełączania silnika na zasilanie benzyną kiedy skończy się LPG w zbiorniku oraz w sytuacjach awaryjnych. Kiedy dochodzi np. do rozszczelnienia części niskociśnieniowej instalacji gazowej, czujnik rejestrując spadek ciśnienia paliwa gazowego wyłącza gazowy układ zasilania (podobnie jak w przypadku zużycia LPG zgromadzonego w zbiorniku) przełącza silnik na zasilanie benzyną. Wszystkie elektrozawory, wtryskiwacze zamykają się co powoduje, że gaz nie nie wydostaje się poza instalację LPG.
Odstojnikowy filtr fazy lotnej LPG LOVATO FSU P-T MAP rotor D12 z podciśnieniem – wykorzystuje wkład filtracyjny z włókniny poliestrowej wyposażony w górnej części ma specjalną kierownicę (rotor). Wprowadza on fazę lotną LPG dostarczaną do obudowy filtra, w ruch wirowy. Pojawiająca się przy nim siła odśrodkowa wspomaga odseparowanie frakcji oleistych i innych cząstek, które oddzielone w ten sposób od odparowanego LPG, spływają po ściankach na dno odstojnika.
Odstojnikowy filtr fazy lotnej LPG LOVATO FSU P-T MAP rotor D12 z podciśnieniem:
| Typ filtra: | z wymiennym wkładem |
|---|---|
| Model filtra: | FSU |
| Wkład: | poliester |
| Wejście: | 12 mm |
| Wyjście: | 12 mm |
| Obudowa: | tworzywo |
| Sposób montażu: | na przewodzie |
| Rodzaj części: | oryginał |
Szczegóły dotyczące zgodności produktu z przepisami: » Osoba odpowiedzialna za produkt » Bezpieczeństwo, zgodność i ostrzeżenia