Rodzaj systemu | Podciśnieniowy |
---|---|
Płyn w zestawie | Tak |
Ilość płynu | 1 L |
kod produktu: | 77.STA.300 |
---|---|
producent: | FLASHLUBE |
kod producenta: | NGK97999 |
numer homologacji: | E20-67R-010425 |
Rodzaj systemu | Podciśnieniowy |
---|---|
Płyn w zestawie | Nie |
kod produktu: | 77.STA.300 |
---|---|
producent: | JLM |
kod producenta: | NGK97999 |
numer homologacji: | E20-67R-010425 |
Rodzaj systemu | Podciśnieniowy |
---|---|
Płyn w zestawie | Tak |
Ilość płynu | 1 L |
kod produktu: | 77.STA.300 |
---|---|
producent: | JLM |
kod producenta: | NGK97999 |
numer homologacji: | E20-67R-010425 |
Rodzaj systemu | Podciśnieniowy |
---|---|
Płyn w zestawie | Tak |
Ilość płynu | 0,5 L |
kod produktu: | 77.STA.300 |
---|---|
producent: | FLASHLUBE |
kod producenta: | NGK97999 |
numer homologacji: | E20-67R-010425 |
kod produktu: | 77.STA.300 |
---|---|
producent: | GOMET |
kod producenta: | NGK97999 |
numer homologacji: | E20-67R-010425 |
kod produktu: | 77.STA.300 |
---|---|
producent: | GOMET |
kod producenta: | NGK97999 |
numer homologacji: | E20-67R-010425 |
kod produktu: | 77.STA.300 |
---|---|
producent: | GOMET |
kod producenta: | NGK97999 |
numer homologacji: | E20-67R-010425 |
kod produktu: | 77.STA.300 |
---|---|
producent: | PRINS |
kod producenta: | NGK97999 |
numer homologacji: | E20-67R-010425 |
Ilość płynu | 1 L |
---|
kod produktu: | 77.STA.300 |
---|---|
producent: | ESGI |
kod producenta: | NGK97999 |
numer homologacji: | E20-67R-010425 |
Ilość płynu | 5 L |
---|
kod produktu: | 77.STA.300 |
---|---|
producent: | ESGI |
kod producenta: | NGK97999 |
numer homologacji: | E20-67R-010425 |
Ilość płynu | 1 L |
---|
kod produktu: | 77.STA.300 |
---|---|
producent: | FLASHLUBE |
kod producenta: | NGK97999 |
numer homologacji: | E20-67R-010425 |
Ilość płynu | 2,5 L |
---|
kod produktu: | 77.STA.300 |
---|---|
producent: | FLASHLUBE |
kod producenta: | NGK97999 |
numer homologacji: | E20-67R-010425 |
Dostępne w sklepie internetowym Nagaz24.pl Systemy lubryfikacji służą do ochrony układu zaworowego w pewnej grupie silników, które przy zasilaniu LPG mogą mieć skłonności do podwyższonego zużycia zaworów i ich gniazd. Zjawisko to wynika z dłużej trwającego (przewlekłego) procesu spalania mieszanki gazowo-powietrznej w stosunku do benzynowo-powietrznej. Powoduje to, że zawory i ich gniazda są wystawione na działanie wysokiej temperatury w dłuższym czasie. Zwiększone w ten sposób obciążenie cieplne ma w niektórych silnikach niekorzystny wpływ na trwałość układu zaworowego.
Systemy lubryfikacji (systemy dodatkowej ochrony zaworów) mają za zadanie wyeliminować lub w znacznym stopniu ograniczyć mogące wystąpić w niektórych silnikach podwyższone zużycie układu zaworowego przy zasilaniu paliwami gazowymi (LPG, a także gazem ziemnym).
Dodatkowa ochrona zaworów, niezbędna do zastosowania w niektórych silnikach zasilanych paliwami gazowymi, może być realizowana m.in. poprzez:
-zastosowanie Systemu lubryfikacji, który jest specjalnym urządzeniem dawkującym środek lubryfikujący (Płyn) do układu dolotowego silnika, który może być narażony na ryzyko podwyższonego zużycia zaworów i ich gniazd. Przedostający się przez układ dolotowy Płyn trafia wraz z mieszanką gazowo-powietrzną do komór spalania. Powstające w wyniku jego spalania związki chemiczne osadzają się na przylgniach gniazd zaworowych i zaworów tworząc na nich powłoki zapobiegające podwyższonemu zużyciu.
-zastosowanie Preparatów do zbiorników, które polega na regularnym ich używaniu w silnikach, w których istnieje możliwość wystąpienia podwyższonego zużycia układu zaworowego. Preparaty te są aplikowane do zbiorników paliwa (benzyny i LPG) i przedostając się z mieszanką paliwowo-powietrzną do komór spalania, spalają się tworząc na przylgniach gniazd zaworowych i zaworów powłoki niwelujące możliwość wystąpienia podwyższonego zużycia tych elementów.
W sklepie internetowym Nagaz24.pl dostępne są Kompletne Systemy lubryfikacji oferowane najczęściej wraz z Płynami. Można tutaj również dokupić Części do Systemów lubryfikacji oraz Płyny dostępne w oddzielnych działach oraz Preparaty do zbiorników, które w odróżnieniu od Płynów nie wymagają żadnych urządzeń dozujących (są aplikowane bezpośrednio do zbiorników paliwa – benzyny i LPG).